czwartek, 22 stycznia 2009

Domki z filcu

Bardzo podoba mi się pomysł szycia na podstawie rysunków dzieci. Widziałam takie prace u Lizette Greco i kiddo.
Bardzo chciałam sama spróbować.
Po długich namowach udało mi się przekonać Maję, żeby coś dla mnie narysowała a ja to dla niej uszyję. Nie dlatego, że nie lubi rysować , owszem rysuje dużo i chętnie ku mojej uciesze, ale są to prace niemożliwe do uszycia. Ale jest, udało się, uf.
Narysowała dwa domki, jeden dla siebie, drugi dla Mileny ( miło, że pomyślała o siostrze), uszyłam je z filcu, będą nam służyły jako zakładki do książek.





1 komentarz:

  1. Sanku..
    nie mysl Sobie, ze nie czytam..
    zagladam i czytam praktycznie co dziennie..
    BOSKIE te domki i pomysl tez..
    i kapcie i koty (te przenajmniej mnie nie uczulaja, hahahhaha..)
    caluje Paula..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)