wtorek, 28 kwietnia 2009

Recyklingowy koszyk na rower




Jak zrobić koszyczek na picie doczepiany do roweru?

Szukamy patyka z odpowiednim haczykiem na końcu, takiego który przypomina kształtem szydełko.











Oczyszczamy i wygładzamy, żeby nie przeszkadzały nam żadne zadziorki.











Żeby zrobić "nitkę" potrzebne będzie jakieś stare ubranie. Ja użyłam sukienki i bluzek po Mai, które były już zniszczone. Podarłam je na paski, starałam się zrobić jeden długi pasek, ale można powiązać krótsze.












Kiedy "nitka" z materiału jest gotowa, zaczynamy szydełkować naszym patykowym szydłem.
















Szydłujemy szydłujemy naokoło....

















Coraz bliżej końca...















Tak wygląda efekt końcowy, już zamocowany do roweru.
Brakowało nam małego koszyczka, do którego można było włożyć kubek z piciem, żeby w trakcie jazdy był do niego łatwy dostęp. Mam nadzieję,że ten się sprawdzi.
Dziewczyny już zdążyły się pokłócić o koszyk, więc czeka mnie wydzierganie drugiego.

8 komentarzy:

  1. rewelacja !!!!!!!!!!!!!!! :):):):) cały czas śmieje mi się buzia na widok tego szydełka i całego kursu :):):). Od maja zabieram się za szydełkowanie :):):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.... great work!! So creative and unique!

    Greetings,
    Saskia

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu czeka wyróżnienie KREATYWNE KOTY :))
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, szydełko z patyka, włóczka z resztek materiałów...całość jest po prostu super!
    świetny koszyk :)

    u mnie też czeka kocie wyróżnienie :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. This looks great - I love the crochet hook and thriftiness of using the clothes for fabric - brilliant ! I will have to have a go myself !

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał no to ja lece szukać paryków :)
    Światny pomysł i kolorki są prze-rewelacyjne :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomba! Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER.
    Ja próbowałam coś podobnego przeplatać palcami (relacja na moim blogu), warto by porównać rezultaty - pewnie szydełkiem wychodzi równiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)