poniedziałek, 12 października 2009

Bromuszki


Broszki kojarzyły mi się zawsze z przestarzałą, staroświecką biżuterią. Myślałam, że kompletnie wyszły z użycia, widać bardzo się myliłam. Nowoczesna broszka jest bardzo interesująca, zmienia charakter ubrania, torby. Może przybierać niesamowite kształty, formy. Cudne filcowe kwiaty, szydełkowe, koliste, futrzaste. Nie wiem jak wy, ja dałam się przekonać. W mojej wersji można przypiąć sobie kota, a jak znudzi się kot, to można przypiąć sobie muszkę :)




**********************************************************************************

Kilka dni temu dostałam maila od mamy Grzesia z prośbą o pomoc. Grześ ma 6 lat i choruje na autyzm, potrzebne są pieniążki na rehabilitację. Jeżeli ktoś chce pomóc, może przekazać własnoręcznie zrobione przedmioty , które zostaną wylicytowane na Allegro.
Tu jest link do aukcji:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1723800


a tu jest strona, której można dowiedzieć się więcej:

http://www.grzesiek.prof4.pl/

Ja też postaram się coś przekazać na aukcję w najbliższym czasie.
***********************************************************************

Dostałam też przesympatyczne wyróżnienie od Kiciuli, bardzo dziękuję !!!

Ostatnio dostało mi się kilka wyróżnień. Nie przekazałam ich dalej, jak nakazuje tradycja, z jednego bardzo prostego powodu. Nie lubię i nie chcę używać tego zdania, ale w tym przypadku to czysta prawda-najzwyczajniej w świecie NIE MAM CZASU. Przepraszam, że nie przekażę indywidualnie, puszczam w świat wszystkie otrzymane wyróżnienia- łapcie, kto chętny i kto tworzy z głębi duszy i odnajduje w tym radość, ten jak najbardziej zasługuje na wszystkie wyróżnienia świata.
Pozdrawiam, dziękuję za komentarze, za to że zostawiacie ślad swojej obecności tutaj.

4 komentarze:

  1. Ja tez się zakochałam w broszkach ... uwielbiam je tworzyć i nosic :)
    Twoje muchole sa rewelacyjne :P
    "bierzemy muchy w paluchy
    kladziemy muchy na blachy
    robimy z muchy wybuchy
    radochy mamy po pachy ;)"
    taka dziecięca przyśpiewka ... tylko ta nutka sadyzmu ;) psuje nastrój :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na bloga po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak, wydaje mi się ,że to filmowy Bzik i Bzyk

    OdpowiedzUsuń
  4. a co Maleństwo takie smutne?
    Buziakujemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)