piątek, 26 lutego 2010

Proszę, usiądź w cieniu czyli leśna scenka

Uszyłam drugi domek, w nieco skromniejszej wersji. Użyłam materiały, które zostały mi z poprzedniego- o tego.
Tak, jak pierwszy domek, całość uszyłam ręcznie, dach i muchomory zrobiłam na szydełku. Cała konstrukcja jest lekka, w środku miękkie wypełnienie.  W domku zamieszkać może ktoś mniej więcej dwunastocentymetrowy :)

I kilka zdjęć: kubek z kawą bądź herbatą w dłoń i zapraszam do oglądania :)


Mam nadzieję, że było miło, bo mi  tak.

I jeszcze od Migdałowej wyróżnienie dostałam, za co dziękuję z całej siły.

 
O takie zmajstrowała Pomysłowa Migdałowa :))))

Pozdrawiam, pozdrawiam i za odwiedziny dziękuję .

28 komentarzy:

  1. Ten również piękny! Muchomorki zachwyciły mnie już w jego poprzedniku ;)W tym natomiast urzekły mnie splecione kwiaty pnące się po ścianie :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie geniusz , geniusz, geniusz praca!! Ukłony z mojej strony :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje domki są fantastyczne...podziwiam:)Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny:0)...noramlnie latooooo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny domek. Zrobiony z fantazją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i dopracowany! Niesamowicie podziwiam i pomysł i to, że Ci się chce takie cuda szyć ręcznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sanko..dziekuje Ci przenioslas mnie w kraine marzeniowo-wspomnieniowa:)jej Sanko slow mi brak-poczekaj....
    zbieram sie zbieram ...
    Basniowofantastycznomarzycielskofantazyjny
    no na wyzyny sie nie wznioslam-ale noc , ze tak powiem nielekka wiec wybacz:)
    wiosennym wiatrem owiane sle pozdrowienia:)-Migdalowa ciotka

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita ta chatka, bardzo mi się podoba :) Masz naprawdę wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje krasnalkowe domki....są przeurocze...ja z kawką do Ciebie przylazłam,no i napatrzeć się nie mogę...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. podglądam Twoje prace już jakiś czas, ale takie cuda to już mistrzostwo! śliczne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, aż wetchnęłam z wrazenia :) Cudny jest ! Właśnie z Zuzią podziwiamy go sobie :)
    Ile pracy musiałaś w niego włozyć i jaka precyzja, jak wszystko pieknie dopasowane , po prostu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne są te domki!!!! Coś niesamowitego po prostu!!!! Każdy szczegół jest po prostu dopieszczony maksymalnie!!!!! Mistrzowska robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześwietny jest taki czarodzijski i te muchomorki... aż chce się tam zajrzeć do środka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, cudny, fantastyczny...więcej już nie napiszę, bo słów mi brak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny domek, podziwiam pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje domki są po prostu rewelacyjne!
    Zapraszam po wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zemdlalam, nic nie napisze bo zemdlalam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh wauw, that toadstool is perfect!!! Really perfect!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo :) Muchomorki śliczne i to drzewo smagane wiatrem... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. domek piękny i taki dopracowany... podziwiam.. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudne :) Na prawdę szczerze gratuluję pomysłu i wykonania! Ja zaczęłam robić wyposarzenie domku z elementów florystycznych, ale do wykonania całości brakuje mi czasu (zapraszam: http://marta-mojepasje.blogspot.com/2011/07/fairy-house-domek-z-bajki.html?utm_source=BP_recent )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)