czwartek, 29 listopada 2012

Wyniki losowania Albumów Psa i Kota

Moi drodzy
Bardzo dziękuję za udział w zabawie. Losowanie się odbyło, niestety tym razem Random wylosował osoby z FB.


Żeby było jasne, jak się to odbyło- krótkie objaśnienie:
FB pokazał pod Albumem Kota 113 głosów, jednak po przeliczeniu (niejednokrotnym) wyszło mi 112. Tak samo w przypadku Albumu Psa- FB mówi 91, ja liczę-90. Nie wiem, dlaczego to tak, ale nieistotne-brałam pod uwagę moje obliczenia. Ponieważ zabawa odbywała się równolegle na moim blogu (dla osób, które nie korzystają z FB), do głosów z FB doliczyłam w kolejności wpisów chętnych z bloga, odpowiednio na Album Psa i Kota.
Z moich obliczeń wyszło, że do losowania Albumu Psa zgłosiło się 100 osób. Do losowania Albumu Kota 126 osób.
Skorzystałam z Random.org, żeby wyłonić zwycięzców.
I tak Album Przyjaciela.KOT i włóczkowego kociaka otrzymuje Liliana Misiuda, którą wskazał Random jako nr 87. Gratuluję!
Natomiast Album Przyjaciela.PIES i włóczkowy psiak powędruje do Danuty Zrałek, wylosowanej jako nr 76. Gratuluję!


 Tak sobie myślę, że następnym razem zrobię osobno zabawę na blogu i osobno na FB. A planuję zrobić niedługo, także bądźcie niedaleko!

Pozdrawiam
Ania

4 komentarze:

  1. Buuuuuu:( ;) Ale w takim tłumie to prawie trzeba mieć szczęście jak w totolotku:)
    Gratulacje dla szczęśliwców:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom...dziękuję za zabawę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że już opuściłaś swojego bloga, ale ja mimo wszystko pozwolę sobie skomentować :) Wczoraj obejrzałam całe Twoje archiwum, jestem zachwycona nie tylko pomysłami na zabawki , ale też np. szydłem z gałęzi albo wieszakiem na kubki, który jak by nie było można już nazwać meblem. Szkoda, że nie pokazałaś więcej swoich wnętrzarskich dokonań, bo założę się, że na kubeczkowym wieszaczku się nie skończyło. Tak czy owak pozdrawiam Cię serdecznie i szczerze gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)