sobota, 14 lutego 2009

Dla odmiany będzie o kotach.

W pierwszej kolejności przedstawiam dzisiejsze dzieła Mai (mówiłam, że ją zaraziłam miłością do kotów), kocia rodzina, naprawdę miała wenę na rysowanie kotów. Po kolei: pierwszy tata, niech was nie zmyli, to nie sukienka, tylko "bluzka, która wygląda jak sukienka" rzekła Maja.

A to jest mama, wyjątkowo pasiasta, moja ulubiona.
Oto dzidziuś.
A to babcia. Na dziadka kolej jutro, dziś już nie zdążyła, a jak sama powiedziała, jak cała rodzina to dziadek też musi być. No jasne.
Mam w planach uszycie któregoś z tych kotków, ale kiedy i którego to jeszcze nie wiem.

Przedstawiam dalej,
Młody mieszkaniec naszego domu, jest u nas od lipca 2008, kocur nazwany Sznurkiem( przez Maję) ale zwracamy się do niego per Kotu, poniżej prezentuje się jak widać na laptopie,

Modem jako poduszka mhhhhh....


A teraz trochę mojej roboty: kot Gonzi




To jest nowy pomysł: kotka z małym w "chuście", kotka Milotka

kotka Mamuna

To już chyba koniec, a nie ...jeszcze miałam napisać o tym, że dużo buszuję po blogach, moja lista ciągle powiększa się, jest naprawdę wiele twórczych osób i miejsc, gdzie warto zaglądać i bardzo chciałabym przekazać dalej wyróżnienie, które dostałam, ale wszyscy już je mają. W związku z tym obiecuję, że jak trafię na kogoś, kto jeszcze nie ma to oczywiście przekażę, a narazie zostawiam tak jak jest.
Pozdrawiam ciepło wszystkich.

5 komentarzy:

  1. ...och śliczna ta kocia rodzina Mai :)
    Sznurek boski.Uwielbiam wszystkie koty...a te w Twoim wykonaniu są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje koty pozdrawiają Twoje koty!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, kotki z małymi w chustach? Mój hit na ten tydzień!!! Rewelacja! Ja sie chyba do kotów przekonam dzięki tobie...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rani-męża nawróciłam na koty to może ciebie też się uda ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Majeczka ma talent:-)) Kocia rodzina jest powalająca:-)

    ps. moja córa też jest Maja:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)