wtorek, 6 października 2009

Kocie pacynki

Witajcie!
Na dobry początek chciałam powiedzieć, mhh to znaczy napisać, że BARDZO się cieszę, że podobały wam się moje kocie brochy. Dziękuję !!!
Dziś pokażę kocie pacynki na palec. Zrobiłam je na specjalne zamówienie Pani Ani.
Pacynki są w dwóch wersjach, nie mogłam się zdecydować, które są ciekawsze.
Wzór kota ten sam, tylko w innym zastosowaniu.
Pacynki będą brały czynny udział w lekcjach angielskiego, mam nadzieję, że się sprawdzą w tej roli.
Już dotarły do nowej właścicielki. Dziękuję Pani Aniu :)


Bardzo dziękuję za wyróżnienie, które dostałam od Magdaleny z Zaczarowanego Szydełka. Brakuje mi słów, żeby wyrazić swoją wdzięczność. Każde wyróżnienie traktuję bardzo poważnie i każde wyróżnienie jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Szczególnie, że moje dzierganie naprawdę wypływa z głębi serducha.

Pozdrawiam jesiennie

7 komentarzy:

  1. Woow!!! Mrraaukowate te pacynki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, te kociaki, na wszystkie możliwe sposoby, a i tak zawsze śliczne...
    a pomysł z pacynkami świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne!
    twoje kociaki mnie po prostu oczarowują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne !!! Obie wersje mnie urzekły . Pozdrawiam stokrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu są zabójcze hehehe cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalne :)
    Radosne takie, szalone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, zajecia z angielskiego z pacynkami to świrtny pomysł ! Dzieciaki je na pewno polubią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)