poniedziałek, 11 czerwca 2012

Super Sam Design

Dziś wpadam z prośbą.
Wysłałam zgłoszenie na Super Sam Design, który odbędzie się w ramach Gdynia Design Days . Żeby się tam znaleźć ( a jest tylko 16 stoisk) muszę dostać najwięcej kliknięć "lubię to" na stronie FB Super Sam Design pod albumem z moimi zdjęciami. Także prośba jest do użytkowników Facebooka o klikanie (oczywiście jeżeli jesteście przekonani o tym, że powinnam się tam znaleźć).
Uruchomiłam ze wszystkich stron prośby o kliki, bo bardzo mi zależy na tym, żeby pojechać do Gdyni.
Moje losy w Waszych rękach :D
Dziękuję :)

5 komentarzy:

  1. Oj nawet w takiej sytuacji dobrze Cię widzieć :)))
    Biegnę na FB

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaklikałam :-)
    Powodzenia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponaklikiwałam ile się dało :)
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ten kot mi się kojarzy...z Hitlerem. Sorka, to pewnie przez ten wąsik.
    A trzymam za Ciebie mocno kciuki i zaraz też kliknę na FB!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz moje kliki......i robię to z przyjemnością. Uwielbiam Twoje stworki - cudaczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)